Alla inlägg den 5 september 2019

Av Sara - 5 september 2019 18:52

Idag har det visserligen regnat, men det är inte det som har legat över mig så att jag känt mig hängig. Det är bara en sån dag då jag inte har nån energi. Det blev ingen lunchpromenad idag. Jag gick och lade mig o sov på rasten istället. Det behövde jag och min kropp. Det är ju nu 6:e dagen på lågkolhydratkost. Det kan också göra sitt. Då blir jag låg på energi och tung över pannan och får ont i hela bindväven. Jag får spänningar i hela baksidan av kroppen. Det är både träning och vila som behövs då. Det vet jag. Men det tar liksom emot att träna när man är under isen och bara vill sova. ?

Just nu sitter jag i bilen och är på väg till Hemavan på helgtrip med jobbet. ? Det kommer att bli så kul att få prata och skratta och diskutera och vandra i naturen tillsammans. ?

Det är vackra mörka och ljusa moln som målar upp sig på himlen. Hörde även åskan när vi stannade för att äta i Malå. Jo, ni hörde rätt - vi gick på Frasses o åt. Det blev en kebabtallrik med mycket sallad och mindre pommes. Jag höll inte riktigt måttet på lågkolhydrat där men det är ju viktigt att bestämma när det känns rätt och inte. Man ska alltid komma ihåg att känna efter vad dagsformen säger. Det gäller både kost och träning. Det är viktigt! Kom ihåg det! ?

Det är min fina, fantastiska fru som kör. Anneli kör så bra. Jag tror jag ska ta mig en lite tupplur. Det brukar jag göra så bra. ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards