Alla inlägg den 19 september 2019

Av Sara - 19 september 2019 22:37

Iblandande man fundera över vad som är värt det? Vad är meningen med livet? Meningen med mitt liv var definitivt att jag skulle bli tillsammans med Anneli. Det var så härligt det som ett barn på jobbet sa till mig idag: ?förut hade Anneli ingen Sara, tur hon har en Sara nu?. <3 Vad är väl det om inte god insikt om äkta kärlek?! Vi småskrattade lite tillsammans åt det sen. Hihi...

Jag träffade en bekant idag som frågade mig om jag inte längtade tillbaka till konsultandet och att beräkna på konstruktioner igen?! Nej, sa jag definitivt. Jag har ju bästa jobbet. Idag har vi varit ute i det härliga höstvädret. En cykeltur och grillning till lunch. Kan man ha det bättre? Skulle inte tro det.

I afton for min älskling till stugan och skulle bara mysa alldeles ensam i helgen. Mysjobba och må gott. Jag valde att vara hemma och få lite kvalitetstid med barnen. Men jag saknade henne redan innan hon farit!!! <3
Så ikväll var jag med dottern på fotbollsavslutning och sen tog vi ett dopp i spaet. Varmt o skönt i den kyliga kvällen!

Lite pyssel o städning här hemma innan sänggång så nå Idol blev det då inte.
Olivia har gjort två fina tidningshållare som hon inte vill ha själv så vi får se om de passar på jobbet nånstans.

Detta får avsluta denna långa dag. Imorgon ser jag fram emot frukost tillsammans m barnen. Kanske det blir en promenad sedan. Jag har nämligen tagit ledigt från jobbet. Känns skönt att få jobba lite hemma med det jag själv planerar in.
Nu ska jag krypa ihop som den här larven vi såg idag. Undra vad det var för larv? Kanske den kommer att bli en fin fjäril så småningom?
Snipp snapp snut... hihi...
Ses imorgon! Natti natt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards