Direktlänk till inlägg 22 oktober 2019

Mina mål

Av Sara - 22 oktober 2019 22:29

När vi börjar lite senare brukar jag försöka stiga upp en timme före vi ska åka så jag hinner äta frukost. Så blev det inte riktigt i morse. Vi låg och drog oss en stund så i slutändan blev jag lite irriterad på mig själv att jag inte hann ha den lugna sköna morgonen jag ville. Jag tände visserligen ljus osv till frukosten men ändå. Det är svårt att komma in i bra morgonrutiner när jag börjar olika tider olika dagar. Imorgon tex börjar jag 06.00 Det är ju lite skillnad mot 08.30 som i morse.
Något som funkar bra nu är att jag tar mig min lunchpromenad och det känns bra. Jag har som mål att jag ska prioritera in promenader i princip varje dag. Det borde jag ju kunna. Bara en halvtimmes. Och ibland lite längre för att riktigt få cirkulation i kroppen. Men det är svårt att prioritera in det ändå...

Mitt andra mål är att gå på Yoga men det har inte klaffat en enda gång denna höst än. Hmm... vet inte hur jag ska lyckas med det.
Det tredje målet är att jag ska beställa Purify kit och köra det i november. Så nu laddar jag inför det genom att äta mindre kolhydrater och mejeriprodukter. Jag kommer att lägga ut ett evenemang på fb ifall någon fler vill vara med på att få magen och kroppen i topptrim. Det kommer att bli så bra att göra en återställning av mikrobiomet. Fetma, diabetes, fibromyalgi, MS och många andra sjukdomar beror på att mikrobiomet inte är i topptrim direkt. Det är svårt med bara god kosthållning att hålla mikrobiomet i trim pga dagens utarmning av jordar och olika besprutnings- och bekämpningsmedel. Tur att Synergy har forskat fram dessa helt naturliga produkter så att alla som vill kan få en optimal hälsa!

Nu är det dags att sova! Natti natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 september 2020 14:41


Jag kämpar varje dag mot sockermonstret. Det är omöjligt att besegra brukar min vän Stina säga. Å andra sidan vänder Maria på det och säger att jag har ju möjlighet att sluta med socker varje dag, så det är ju en vinst i sig att få den möjligheten! :...

Av Sara - 31 augusti 2020 06:52


Vilken fantastisk morgon! Måndag, ny vecka, nya möjligheter! Det är soligt, lagom kyligt i luften och vi är på väg t jobbet. Igår var det lika underbart morgonbrödet så vi började dagen med en härlig promenad. Lite städning o annat under dagen, bla...

Av Sara - 19 augusti 2020 05:56

Igår kväll var det dags för premiär på mitt Skivstång intervallpass. Jag kom hem efter jobbet o blev irriterad på barnen som inte gjort vad de lovat. Att jag blev så sur o sammanbiten berodde mest på att jag var nervös inför mitt pass. Jag laddade me...

Av Sara - 17 augusti 2020 06:38


Jag sa vid schemaplaneringsmötet på Friskis i våras att det skulle vara kul att börja köra Skivstång intervall nån gång. :) När jag får schemaförslaget ser jag plötsligt att det är inlagt intervallpass på mig!!! Wow!! Jag var tvungen att maila o koll...

Av Sara - 14 augusti 2020 06:47


Igår var det hemmajobb igen. Uppe med tuppen före klockan sju kunde jag börja jobba direkt. Jag brukar alltid ta frukosten lite senare och igår hade jag dessutom redan en smoothie klar så det var enkelt att ta den medan jag jobbade vidare. :) Det är ...

Skapa flashcards