Alla inlägg den 19 augusti 2020

Av Sara - 19 augusti 2020 05:56

Igår kväll var det dags för premiär på mitt Skivstång intervallpass. Jag kom hem efter jobbet o blev irriterad på barnen som inte gjort vad de lovat. Att jag blev så sur o sammanbiten berodde mest på att jag var nervös inför mitt pass. Jag laddade med mitt hjärta <3 som peppade mig.
Efter middagen var det dags. Jag gjorde mig i ordning o satte på cykelhjälmen. Jag gäspade o gäspade flera gånger under tiden. Det är också ett tecken på att jag är nervös. ;) Jag börjar lära mig hur jag funkar nu... :) hihi Det är ju bra det. :)
Cyklade iväg i den ljumma sommarkvällen. Det var nio deltagare på passet, varav en var min mentor Maria som jag testat intervallerna med redan.
Skivstångsdelen gick bra. Jag hade en låt som var för lång men annars satt allt som det skulle. Jag körde igång intervallerna och efter några stycken undrade en av deltagarna om någon testat detta. Jag pekade på Maria! :) Deltagaren skrattade, bet ihop o körde vidare. ;) Det var hur jobbigt som helst men också hur kul som helst. Så himla glad o nöjd jag kände mig efteråt. :)
Till i em ska konceptet på mina intervaller ligga klart så Maria kan köra dem på torsdag. Jag ska försöka gå på hennes pass om jag är hemma. :)
Idag ska jag ta itu med kontorets alla papper o pärmar på jobbet. Så jag följer Anneli dit o kör igång direkt nu på morgonen kl.06 Det är lika bra det. Då kan jag ju sluta tidigare i em än om jag haft sovmorgon. :)
Ha en fantastisk dag. <3

Ovido - Quiz & Flashcards