Alla inlägg den 31 augusti 2020

Av Sara - 31 augusti 2020 06:52

Vilken fantastisk morgon! Måndag, ny vecka, nya möjligheter! Det är soligt, lagom kyligt i luften och vi är på väg t jobbet.
Igår var det lika underbart morgonbrödet så vi började dagen med en härlig promenad. Lite städning o annat under dagen, bland annat sålde vi bort en reservdels-EPA. Vi tog en tidig middag på altanen under taket. På eftermiddagen hade det nämligen kommit regnskurar och fortsatte med det men vi kunde äta i solskenet en stund.

Jag hade tänkt köra mina intervaller från skivstångspasset igår o det blev lämpligt efter middagen. Jag höll till ute på altanen. Superkul! Jag blir så peppad av träning. :) Härlig miljö dessutom! Vem kan annat än le?!

Efter träningen tog vi ett dopp i vårt spabad. Läste lite bok o slappnade av en stund. Kvällen tillbringades i soffan med datorn och jag läste, skrev och förberedde inför löneprocessen på jobbet. Lagom med lite kvällsjobb. :)

Tidig morgon idag. Har sovit så gott! Hoppas du får en fantastisk dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards