Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Sara - 1 januari 2020 00:01

När mamma ringer och undrar hur det är egentligen, för hon har inte kunnat få nån uppdatering via min blogg senaste dagarna. Ja, då är det illa??!! Hihi...
Jo här är det riktigt bra faktiskt. Julafton passerade i lugnt tempo med julbön i Mobackenkyrkan, lite Kalle på tv och en julklapp åt oss var: jag, Anneli, Olivia och William. Soft dag som sagt.
Juldagen däremot hade vi fullt hus med alla barnen, deras respektive och min mamma och pappa! Julklappslek, julmiddag med allt vi ville ha och mer än vi kunde äta :) , julklappsutdelning och en lugn tv-kväll när de flesta gått hem. Väldigt mycket kärlek till alla för denna fina dag vi hade ihop! <3

Mellandagarna var lugna och sköna hemmavid för att sedan fortsätta i lika lugnt tempo i stugan i Hemavan.
Mitt intåg i det nya året innebär att det kommer nya och ljusare tider. Det blir bara bättre med åren och nya mål och utmaningar finns för att ta sig an.

Vi firar in det nya året i all stillhet. God mat och bubbelvatten i glasen! Gott ska det vara!

Gott Nytt År önskar jag er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards