Alla inlägg den 9 december 2019

Av Sara - 9 december 2019 08:07

Igår var det flera saker på agendan. Köpte sista julklapparna, grillade burgare åt Jocke och SK Lejon på Nordanå julmarknad, slog in klappar och förberedde mitt skivstångspass. Igår fick jag in en ny låt igen i mitt pass. Det känns bra att byta en låt nu och då istället för att göra om hela passet. Det var några flitiga, starka deltagare på mitt pass igår. Jag kände mig rätt trött innan jag for dit så jag tog min fantastiska vitamindryck i flaskan innan jag for. Den gav mig massor av energi så när passet var över gick jag upp i gymmet och körde några set till fast lite hårdare. Jag tänkte att jag måste ju maxa lite ibland så att jag blir starkare eller i alla fall behåller min styrka. I min ålder är det bra att köra 3-8 rep per set för att utmana musklerna tillräckligt och behålla/öka sin styrka. Det är därför jag försöker hålla ca 3x12 rep på mina låtar i mitt pass. Att köra uthållighetsstyrka upp till 20 rep känner inte jag för.
Det blev en skön avslutning på kvällen med lite kvällsfika och tända ljus vid köksbordet. Jag bestämde mig för att göra klart allt med Synergyplanering och så vidare vid köksbordet innan jag gick till sängen. Kände att i sängen ska jag bara ta fram min bok o känna mig avslappnad innan jag ska sova. Den planen kändes bra och jag sov gott i mer än åtta timmar!
Ha en fantastisk och vit dag! Här har det nysnöat så vi får skotta idag!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards