Alla inlägg den 16 december 2019

Av Sara - 16 december 2019 07:13

Det har varit en lugn och skön helg. I lördags klippte jag av håret på dottern som hon ville. Det växer ju ut om hon vill! ;) Det var bara det att saxen var inte riktigt i topptrim, så jag måste köpa en ny till nästa gång hon ska klippas.
På lördag kväll hade vi några tjejer hos oss och vi bjöd på glögg, julgröt och skinkmacka. Det blev en skön kväll med mycket prat och skratt och även bubbelbad. :)
På söndagen klev vi upp och insåg att inget egentligen var inplanerat. Vi gick därför ut och jobbade lite på huset. Satte några foder runt fönstren mm. Sånt litet pyssel som ändå gör stor skillnad. Det är härligt när det är så. Det är så skönt att mysjobba lite när man inte måste göra nåt egentligen. Man får bara göra det man verkligen vill. Och njuta. :)
Söndagen avslutades i vanlig ordning med mitt skivstångspass på Friskis. Det var 27 deltagare!! Många som vill ladda upp inför julen kanske?! :) hihi
När jag kom hem klippte jag mig själv och sonen också så då var det gjort för denna vecka också. Vi klipper oss ju lite oftare vi som har så kort hår så det gäller att planera in det.
Ha nu en toppenmåndag! Vi hörs!

Av Sara - 16 december 2019 07:12

Det har varit en lugn och skön helg. I lördags klippte jag av håret på dottern som hon ville. Det växer ju ut om hon vill! ;) Det var bara det att saxen var inte riktigt i topptrim, så jag måste köpa en ny till nästa gång hon ska klippas.
På lördag kväll hade vi några tjejer hos oss och vi bjöd på glögg, julgröt och skinkmacka. Det blev en skön kväll med mycket prat och skratt och även bubbelbad. :)
På söndagen klev vi upp och insåg att inget egentligen var inplanerat. Vi gick därför ut och jobbade lite på huset. Satte några foder runt fönstren mm. Sånt litet pyssel som ändå gör stor skillnad. Det är härligt när det är så. Det är så skönt att mysjobba lite när man inte måste göra nåt egentligen. Man får bara göra det man verkligen vill. Och njuta. :)
Söndagen avslutades i vanlig ordning med mitt skivstångspass på Friskis. Det var 27 deltagare!! Många som vill ladda upp inför julen kanske?! :) hihi
När jag kom hem klippte jag mig själv och sonen också så då var det gjort för denna vecka också. Vi klipper oss ju lite oftare vi som har så kort hår så det gäller att planera in det.
Ha nu en toppenmåndag! Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards