Alla inlägg den 10 december 2019

Av Sara - 10 december 2019 06:58

Igår och även idag har jag träningsvärk efter styrketräningen i söndags. Känns alltid bra med lite träningsvärk men dessvärre brukar jag även få spänningshuvudvärk då. Så igår kväll sprang jag en liten kort runda bara för att få igång blodcirkulationen ordentligt. Lite stretch på det så kändes det jättebra. Jag hade inte ont i hälsenorna och inte heller nu på morgonen, så det känns ju bra. Med tanke på att jag haft ont i hälsenorna i så många år och inte kunnat få bort det trots besök hos sjukgymnast och rekommendationer om excentriska tåhävningar. Det blev till och med så illa så att jag fick komma till läkaren som erbjöd att operera hälsenorna. Nej där gick gränsen! Jag vill inte operera o vara konvalescent flera månader efteråt plus att det inte heller är garanterat att det går bort då! Nej jag har kört på med excentriska tåhävningar men bara 1-3 ggr/v och fortsatt med mina fantastiska hälsokostprodukter. Nu känns det bra! Vi får väl se framöver hur det blir om jag testar mer löpning.
Ikväll blir det ett skivstångspass igen. Jag ska vicka för en annan. Alltid kul med träning!! :)
Ta hand om er i vintermörkret! Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards