Alla inlägg den 4 februari 2020

Av Sara - 4 februari 2020 20:16

Visst är det lustigt att i helgen tänkte jag; vad skönt att jag är så frisk nu. Det skulle jag aldrig ha tänkt. På måndag morgon vaknade jag och kände mig förkyld. Igår kväll gick jag och lade mig kl åtta och sov till kl sex. Tio timmars välbehövlig sömn. Jag känner mig ändå förkyld idag.

Det var ju starten på våra 66 dagar igår. Vi åt supergod gul smoothie till frukost med mango o banan i. Det var en spicy morotssoppa till lunch och en god spenatsoppa till middag. Gott men inte så mycket mat. Imorse åt vi en riktigt HET drink med citron, ingefära och cayennepeppar i. Jag kan säga att Anneli höll på att bli sjuk på direkten. På riktigt!! Hon hostade o kraxade o höll på att kräkas. Hennes mage pallade inte allt det starka. :(

Sedan har vi druckit en lilas smoothie med paprika, blåbär och hallon, en grön smoothie med grönkål, avocado och banan och samma goda gula smoothie som igår med mango i.

Till middag blev det en rödbets- och hallonsmoothie. Den var god! Sen till kvällsfika fick vi en mjölkdrink med kardemumma och kanel i. Mmm va gott! Smakade som en kanelbulle! :)

Nu ska jag sova gott och länge och kurera mig!
Ser fram emot att få tillbaka energin igen. :) Ha det gott så länge så hörs vi! Natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards