Alla inlägg den 7 februari 2020

Av Sara - 7 februari 2020 08:31

Nu är det tredje dagen jag ligger hemma sjuk. Jag blev rejält förkyld och har haft lite förhöjd kroppstemperatur och ont i kroppen. Det blev en ordentlig utrensning av den här detoxen. Visserligen började förkylningen redan i måndags morse, samtidigt som detoxen, men den blev nog värre pga utrensningen. Annars hade jag nog klarat mig bättre. Allt dåligt ska väl ut ur kroppen!!!
Jag har verkligen tagit min sjukdom på allvar och inte snurrat runt här hemma för att städa o tvätta och göra sånt som jag aldrig hinner. Nä jag har legat i sängen och sett film. Hobbit och Sagan om ringen. De är riktigt bra. Jag hade inte sett de tre Hobbit-filmerna men däremot Sagan om ringen. Kul att få hela historien insett svep. Den blir lite mer sammanhängande och bättre på så sätt.
Idag ska jag äta varma, kryddiga soppor och krya på mig. Det blir bra. Fylla dagen och kvällen med något värdefullt. Försöka sprida så mycket kärlek jag kan. Gör det du också! :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards