Alla inlägg den 13 februari 2020

Av Sara - 13 februari 2020 06:41

Igår klev jag upp kl fem för att öppna förskolan kl sex. En underbar dag på förskolan hela dagen. Vintersol att njuta av. En sån skön lunchpromenad!

Slutade tidigt och for direkt till garaget för att påta på lite där. Hemma vid halv åtta för att äta vår goda pokebowl med kräftstjärtar som vi förberett. Ut igen på ett garageärende till och sen hemma kl nio. Vi kröp direkt isäng och jag kunde läsa allt som hänt på mailen nu om Vindelälvsdraget. Vi är inne på sista månaden innan Vindelälvsdraget drar igång och det märks på antalet saker som ska göras. Avtal som ska skickas och samtal som ska ringas. Grejer som ska packas och hämtas överallt. Tur, eller ska jag säga; helt avgörande, att vi har ett par pensionärer som drar hela hundlasset :) hihi :) under året för att detta ska gå att genomföra. De lägger ner så många timmar och jag tvivlar på att någon annan brinner lika mycket som dem och kan ta över stafettpinnen efter dem. Tråkigt men sant. Och det är nu vi måste börja tänka på hur det blir framöver. För de blir ju inte yngre om man säger så. ;)

Klockan var före sex när jag klev upp i morse och det kommer att bli lite garagejobb i em med. Lång dag framför mig idag också alltså. MEN jag ska fylla den med glädjestunder och mycket som gör den värdefull. Gör det du med!

Ovido - Quiz & Flashcards