Alla inlägg den 26 oktober 2019

Av Sara - 26 oktober 2019 21:35

Igår jobbade jag hemifrån med cheferna. :) Det är alltid trevligt. Jag lär mig nya saker varje gång. Vi åt en god lunch med bl.a getostcréme med strimlade gulbetor, nötter och honung. Mmm så gott!

Igår tänkte vi fara ut med plåtisen och sova en natt. Men det blev lite sent och vi tänkte att vi gjorde det enkelt för oss så vi blev kvar på tomten. :) Det tog nämligen ett tag innan vi fått värme i bilen och igång elen osv. Det är ju lite grejer man ska kunna med en husbil så nu får vi lära oss på nytt. Vi har rätt mysig belysning - blåa lampor - i taket i bilen.

Vi sov så gott i bilen att vi hade sovmorgon ända till halv nio. Sedan in och äta frukost!

Arbetskläderna på och ut för att jobba lite med huset. Målade några brädor. Satte upp foder.
På em kom min mamma och pappa för att hjälpa oss ett par dagar. De är verkligen guld värda! En kopp kaffe sedan tog pappa tag i eldragning för utebelysningen. Mamma slog in lite klappar för jobbets räkning och gav våra blommor lite kärlek. Vi tog oss för att spantra upp cykelförrådet. På ett par timmar hade vi det uppe. :) Riktigt kul att bygga tillsammans med mitt hjärta. Det gjorde inget att det var lite nederbörd; snöblandat regn. Vi trivdes som fisken i vattnet där ute tillsammans. <3

Middag med Mappa och mys i uterummet för kvällen!

Ha det bäst nu allihop! Natti natt <3

Ovido - Quiz & Flashcards