Alla inlägg den 27 oktober 2019

Av Sara - 27 oktober 2019 17:48

Vilken suverän dag! Vaknade och hade sovit en timme extra och när jag slår upp mina blå så har det snöat!! Fantastiskt skönt med vitt ute!

Frukost och ut och jobba med cykelförrådet. Pappa tycker att det verkar vara för stort och en granne som passerade sa att det verkade riktigt bra, vilket jag tolkar som lagom! :) hihi... Ja det kan ju aldrig bli för stort, eller hur?! Man brukar alltid kunna fylla sina förråd och utrymmen av någon anledning...

Jag är riktigt stolt och nöjd över hur duktig fru jag har och att vi tillsammans kan allt det här! :) Det känns bra att ha byggt detta förråd helt själva. :)
Nu är det dags för skivstångspass! Bra att få svetta upp mig lite. Då kanske det blir värme i kroppen igen. ;) Fryser lite efter vi varit ute hela dagen...

Ha det bäst! :)

Ovido - Quiz & Flashcards