Alla inlägg den 12 november 2019

Av Sara - 12 november 2019 21:44

Igår körde Anneli upp för BE-kortet. Hon berättade dock inte för mig hur det gått för jag skulle köra upp idag. Men jag förstod att det gått bra för hon berättade inte om några fadäser.
Så i morse var det min tur. Jag tyckte att det gick bra. Även backning runt en kurva trots att det mest var vitt ute och jag knappt såg nån vägkant. Det var en relativt enkel uppkörning med lite landsväg, lite byaväg, lite stadskörning och sen var det klart. Godkänt!!
När jag kom på jobbet fick jag bekräftat att även Anneli var godkänd!! Wohoo!! Det kändes ju skönt! :) Vi fick några grattis:ar på jobbet och det kändes ju bra för nu har vi kämpat med detta i ett par månader. Och nu kan vi äntligen fira! Jag har ju tänkt ett tag att jag skulle tagit BE-kortet men inte kommit mig för. Det var bra att Anneli tog tag i det hela denna höst och bokade in oss. Det blev såklart än mer viktigt eftersom vi köpte plåtisen nu och det är med den vi vill dra släpen. :)
Jobbet rullade på idag och efter jobbet blev det hem och slappa lite. Restfest till middag och sen lite Synergyplanering. Jag laddar för att vi snart ska köra min Purify-utmaning #21pure. Idag har vi fått paketet.

Anneli planerar också att vara med så det finns bara en plats kvar nu! :) Någon fler som vill ha en bättre hälsa? Känna sig lättare och piggare? :) Hör av dig till mig så kan jag berätta mycket mer och kanske hjälpa just dig!
Efter lite datortid var det dags för en kvällspromenad. Det blev ingen på jobbet. Det var så halkigt, men ikväll kunde jag ta dubbskorna så då gick det perfekt! En lite runda på en halvtimme. Mycket skönt! Njöt av julmusik i lurarna så jag hade lite mindfulness samtidigt!

Väl hemma blev det kvällsfika m barnen o sen godnatt. Så nu ska jag släcka o sova tror jag. Tidig morgon imorgon bitti! :)
Natti natt

Ovido - Quiz & Flashcards