Alla inlägg den 11 november 2019

Av Sara - 11 november 2019 22:58

En vanlig dag på jobbet med massor av skratt, bus och åkande i backen. Barnen fick ha med sig bobar och pulkor vilket var riktigt lyckat.

Efter jobbet blev det middag och efterföljande snöskottning. Vi for till våra garage och skulle skotta hela gården. En körde fyrhjulingen med snöslungan, en körde lilla snöslungan och en skottade med snösläde. Det gick på en och en halv timme så var vi svettiga och klara.
Perfekt i tid för att hinna hem och fara på yoga. Börja-träna-gruppen som jag hjälper till med hade ett yoga-pass och jag fick såklart vara med och både hjälpa till men framförallt njuta. Det var ett enkelt och bra nybörjarpass. Så fick jag en stunds meditation helt enkelt. Det var vad mitt hjärta, min hjärna och min kropp behövde.
Väl hemma hade dottern bakat kakor så när de kom hem efter träningar så fikade vi. Där kom dagens sockerkick, men de var mycket goda kan jag tala om!
Har avrundat kvällen genom att läsa
Lite om hur kroppen fungerar i Food Pharmacy! Dags att knoppa in!
Natti

Ovido - Quiz & Flashcards