Alla inlägg den 22 november 2019

Av Sara - 22 november 2019 23:12

Morgonen började med att fara och lämna Fiaten på service. Vi började promenera därifrån och så kom Marie-Louise och hämtade upp oss. Sen jobbade vi tillsammans på fm. Trevligt och givande som alltid! Efter lunch, som blev en massa god mat på Medlefors, for vi till garagen och kollade lite. Sen hem och då hann jag vila lite för jag kände att jag blev lite låg och lite trött. Jag har ju sagt att jag ska lyssna på kroppen och då är det just det jag ska göra särskilt när det finns möjlighet såhär. Packade fram plåtisen och for o hämtade Fiaten. Jag tog Fiaten på en välbehövlig tvätt också!
Sen hem o packade plåtisen klar för avfärd. Trodde vi ja! Vi hann genom halva stan innan vi insåg att alla Ikeagrejerna som vi skulle returnera inte var med oss. Så vi vände!
Väl framme i Obbola var det lagom till middag och de bjöd på skinkstek med mandelpotatis, sås och grönsaker. Väldigt gott! Det är alltid god mat hos mamma! <3
Vi hade så trevlig middag med roliga samtal så när klockan slog åtta var jag tvungen att resa mig för Idol skulle ju börja! Hihi... jag gillar verkligen Idol. På vägen hit satt jag o Anneli o sjöng i bilen. Det är så mysigt! Det är nåt befriande med sång o musik! Tårarna kommer lätt liksom.

Nu har vi bäddat ner oss i vår varma husbil. Det är verkligen mysigt. Jag ska läsa lite så får vi se hur många sidor jag hinner innan jag slocknar. Är ganska trött. Zzz...

Idag har det gått rätt bra med maten. När vi ätit har jag tagit ordentligt med bra mat så att jag inte ska gå hungrig. Vi tog shaken till frukost o eftermiddagsfika. Vi packade med oss alla produkterna också så att vi ska kunna vara borta en natt eller två.

Imorgon är en ny dag vi ska fylla med värda grejer! Gör det du med! Natti natt <3

Ovido - Quiz & Flashcards