Alla inlägg den 5 november 2019

Av Sara - 5 november 2019 20:54

Trevligt jobb
Solig vinterpromenad med hjärtat
Massage
Mat på Wok n?Roll
Handla 8 liter mjölk (som vanligt)!
Hemma vid åtta.
Sprang som vanligt runt och hann stoppa tvätten i tumlaren, dammsuga tvättstugan, plocka bort lite osv.

Tog mig tid för att träna 5 minuter. Bara fem minuter och det känns mycket härligare i kroppen. :)
Hade tänt ljus och hade sedan en lite längre stund för att stretcha och bara njuta av lugn musik. Lite mindfulness kan man väl säga. Det är nog nåt jag behöver.
Jag tänker att november ska försöka bli en ny sorts månad. Skapa mig rutiner som jag trivs med. De ska inte kännas som måsten, bara skön avkoppling som jag verkligen tar mig tid för. Som nu när jag sitter kvar på yogamattan framför ljusen och skriver min blogg.
Ha det gott! Fyll din månad med nåt värt att planera in! <3

Ovido - Quiz & Flashcards