Direktlänk till inlägg 14 november 2019

En väl avvägd dag!

Av Sara - 14 november 2019 22:56

Det blev en kort dag på jobbet. Vi hade så få barn så jag tog tillfället i akt att jobba med lite dokument angående arbetsmiljöarbetet som vi ska ta fram. Perfekt att sitta hemma i lugn o ro och ta fram fakta på arbetsmiljöverkets hemsida.

Det blev en omelett med grönkål och salami till lunch. Anneli tyckte också den var god. :) Till mellis blev det en grönkålssmoothie med selleri smaksatt med kakao. Riktigt nyttig!! Hihi...

Eftermiddagen flöt på i ett huj och jag fick lov att ta mig en paus med 5 minuters träning för att orka sitta mera. Jag är inte van att sitta hela dagen. Har ingen stol hemma som är lämplig för det heller. ;) Tur är väl det för då skulle jag säkert sitta oftare framför datorn.

Ikväll blev det klart att jag har fyllt sista platsen i #21pure -gruppen! Det känns bra. Hon ska komma förbi i helgen och vi ska starta igång henne. Det blir en livsstilsanalys och Tanitavågen för att få kroppens status nu före Purify kör igång.
Jag ska också ställa mig på Tanitavågen ikväll så jag får lite info också. Jag körde en livsstilsanalys för några veckor sedan och jag kan säga att den var riktigt dålig. Så det känns bra att äntligen vara här och köra Purify nu.

Tanitavågen berättade att jag har en metabolisk ålder på 27 år!!! Hahahaaa!!! Hihi... Det var ju kul! Undra hur det gick till?

Dags att sova. Imorgon blir det räkor och ägg till frukost. :) Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 september 2020 14:41


Jag kämpar varje dag mot sockermonstret. Det är omöjligt att besegra brukar min vän Stina säga. Å andra sidan vänder Maria på det och säger att jag har ju möjlighet att sluta med socker varje dag, så det är ju en vinst i sig att få den möjligheten! :...

Av Sara - 31 augusti 2020 06:52


Vilken fantastisk morgon! Måndag, ny vecka, nya möjligheter! Det är soligt, lagom kyligt i luften och vi är på väg t jobbet. Igår var det lika underbart morgonbrödet så vi började dagen med en härlig promenad. Lite städning o annat under dagen, bla...

Av Sara - 19 augusti 2020 05:56

Igår kväll var det dags för premiär på mitt Skivstång intervallpass. Jag kom hem efter jobbet o blev irriterad på barnen som inte gjort vad de lovat. Att jag blev så sur o sammanbiten berodde mest på att jag var nervös inför mitt pass. Jag laddade me...

Av Sara - 17 augusti 2020 06:38


Jag sa vid schemaplaneringsmötet på Friskis i våras att det skulle vara kul att börja köra Skivstång intervall nån gång. :) När jag får schemaförslaget ser jag plötsligt att det är inlagt intervallpass på mig!!! Wow!! Jag var tvungen att maila o koll...

Av Sara - 14 augusti 2020 06:47


Igår var det hemmajobb igen. Uppe med tuppen före klockan sju kunde jag börja jobba direkt. Jag brukar alltid ta frukosten lite senare och igår hade jag dessutom redan en smoothie klar så det var enkelt att ta den medan jag jobbade vidare. :) Det är ...

Ovido - Quiz & Flashcards